Bestyrelsens beretning

Bestyrelsens beretning 2019 på PDF
P.t. 393 medlemmer

Bestyrelsen konstituerede sig straks efter generalforsamlingen den 5. oktober 2018.

Den 23/10 mødtes bestyrelsen med alle udvalgene, hvor formålet væsentligst var samarbejde og ønsker fra udvalgene samt programmet for 2019.

23/11 holdt vi julefrokost, hvor der var ca. 45 mennesker i alt. Der blev solgt amerikansk lotteri til fordel for foreningen.

Omkring 1. december kom programmet for 2019 på plads. Programmet blev sendt ud før jul.

Siden sidste generalforsamling er begge huse og containere blevet malet af den aldrende del af bestyrelsen med hjælp fra nogle frivillige medlemmer – Jens, Niels, Carl Aage, Preben og Lone
Den ene container er desuden blevet isoleret og isat ny dør, så den nu også er musesikret.

Der er indkøbt nye borde/bænkesæt til ”haven”.

Der blev sat ny dør i ind til Toilet-gangen. Der er endvidere lavet udendørs vandhane.

Sommerfest: Den 6. juli stor succes med ca. 95 mennesker. Sjove aktiviteter og lækker mad, og amerikansk lotteri til fordel for foreningen. Michael havde sponsoreret en grisejagt i Sverige.

Efter sommerfesten – da vi ikke kunne høre hvad hinanden sagde – er der blevet sat støjdæmpende loftbeklædning op i det store hus.
Dette medførte også en ekstraudgift til elektrikeren, hvor lamperne blev udstyret med nye el-besparende rør – Nye lamper i tilbygningen - samtidig med nyt EL i begge containere og en ny udendørslampe – samt kontrol af elinstallationerne generelt.

Den 19 januar afholdt vi kragedag sammen med Lynge-Broby, Sorø og Niløse jagtforening. Ingen deltagelse fra Stenlille Jagtforening.

Kredsmøde var 09/03 på Damme Kro på Møn. Her deltog Arne, Dorit, Ole, Jens og Lene. Vi kan deltage med 8 medlemmer fra foreningen – så hvis nogen har lyst til at være med næste år, må de endelig melde sig.

Den 27. marts måned havde vi besøg af Allan Riboe fra Hvidovre Sport og lystfisker forening. Allan berettede om spændende fisketure i ind- og udland. Allan har med sine 70 år arrangeret fisketure i 34 år og havde ikke aktuelle planer om at lægge stængerne på hylden. Vi havde med glæde dækket op til flere deltagere.

Foreningen havde arrangeret bustur til Kalø, hvor vi kunne se det nye domicil. Turen blev desværre aflyst pga. for få tilmeldte.

Der er givet tilladelse til at grave grus på nabogrunden. Vi har indsendt høringssvar den 25. marts, hvor vi tilkendegiver bekymring for den tunge trafik langs hus og containere.

Den 31/8 fisketur / sildetur med Javs fra Vedbæk havn med 16 betalende deltagere. Der kunne være 21, så det var en fin tur med pæn fangst.

Bustur til Dyrehaven den 18. september: Turen var nær gået i vasken pga. meget dårligt vejr i København, men da vi ankom til hovedstaden skinnede solen. - slagtehus og trofæhus / Eremitageslottet - En del af husudvalget smurte sandwich, som blev spist med velbehag.

Huset: Huset har været lejet mere ud i det forløbne år, og derfor har der været råd til de omtalte forbedringer.

Sammendrag: Bestyrelsen er glade for den pæne opbakning, der har været til de forskellige arrangementer – til nogen har tilslutningen været rigtig god, til andre kunne den ønskes bedre.

Jeg vil gerne huske jer på julefrokosten den 22/11-2019 for medlemmer med ”påhæng”.